vrijdag 1 mei 2015

OUTFIT INSPIRATIE VOOR STOERE (MINI) JONGENS

Nadat ik vorige week de kledingkast van mijn zoontje van boven tot onder uitgezocht had, bleef er maar weinig over :(. Maar dat betekende wel.. SHOPPEN!!

Dus ben ik meteen achter de laptop gedoken en op zoek gegaan naar leuke zomerse items.
Wat ik zo leuk vind aan het shoppen voor mijn zoontje is dat je met goedkope items en iets duurdere items super leuke setjes kan maken. Ik ben namelijk fan van de basic broekjes van de Hema (de kleurenbroekjes) en dus scoorde ik deze week een super leuk broekje met een heerlijk lente kleurtje.

Ik combineer het broekje met een strepenshirt van Little Label en Vans sneakers die de outfit lekker stoer maken!

Wil jij deze items shoppen?

SHOPPING: HEMA BROEKJE

SHOPPING: LITTLE LABEL T-SHIRT

SHOPPING: VANS SNEAKERS






Geen opmerkingen: