zondag 26 april 2015

RELAX WITH FERM LIVING

Kinderkamers, soms een grote klus voor (kersverse) ouders! De kleur van de muur moet natuurlijk wel passen bij de accessoires, het kinderbedje, de commode, de kledingkast, en de kussens.

Mijn zoontje wordt dit jaar 2 (gaat veel te snel) en ik zit er vast aan te denken in welke kleuren ik zijn kamertje wil schilderen/behangen! Want hoe leuk is tegenwoordig het behang? Van Pastel tinten tot neon tot zwart/wit, er is echt voor ieder wat wils!



Ook de accessoires voor de kinderkamers mogen niet ontbreken. De dekens waar ze heerlijk in kunnen relaxen, zachte kussens met leuke prints en opdruk, opbergmanden voor al de spulletjes.
Ik ben wat gaan rondzoeken op internet en ik ben het super leuke merk Ferm Living tegengekomen.
Ferm Living verkoopt items die je in de woonkamer, slaapkamer en de kinderkamer kan gebruiken. Hoe leuk is dat! Je kan dus alle items combineren, ruilen van kamer en dus elke keer weer een andere look creĆ«ren.

Deze items van Ferm Living zijn wel heel erg leuk! Voor meer inspiratie kijk dan op de website van FERM LIVING :)

1. Behang, Ferm Living (Dotty yellow)
 
 
2. Rond kleed, Ferm Living (driehoeken)
 
 
3. Opbergmand, Ferm Living (grijs)
 
 
4. Kussen, Ferm Living (beer)
 
 
5. Wandlamp, Ferm Living (huisje)
 

6. Kussen, Ferm Living (dots curry)
 
 
7. Wandlamp, Ferm Living (wolk)
 
 
8. Opbergmand, Ferm Living (half moon)
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen: