vrijdag 24 april 2015

COOL TOYS FOR BOYS

Je kent het wel, je woonkamer staat vol met speelgoed van je kleine en je denkt, hoe vaak speelt hij er eigenlijk mee? Voor hoeveel geld aan speelgoed ligt er hier? De helft van al het speelgoed is al lang kapot of zoek.


Nu is het genoeg en ik ruim in een geïrriteerde maar positieve bui al het speelgoed op en doe het in een grote boodschappen tas en zet het in de kelder. Ondanks dat ik mijzelf weer vrij kan bewegen denk ik aan de reactie van mijn zoontje. Zijn bedroefde gezichtje zoekend naar dat ene leuke poppetje waar de armen vanaf lagen. Ach, ik zet mij er over heen en duik meteen achter de laptop (ik kon het niet laten) om op de leukste webshops naar (nieuw) houten speelgoed te zoeken. Houten speelgoed is hotter dan ooit en van hele goede kwaliteit. Dat zou dus betekenen dat hij er veel langer speelplezier van heeft.
Na wat uurtjes genieten achter mijn laptop heb ik mijn favoriete speelgoed op een rijtje gezet en wil dat graag met jullie delen!

Zelf vind ik ze allemaal geweldig, maar wat is jouw favoriet ;)?



1.

 2.

3.
 
4.
 
5.
 
6.

 


Geen opmerkingen: